Knuffel bestaande klanten

Het is weer zo ver. Mijn computer wordt langzamer, begint wat kuren te vertonen. Hij is hij al oud. Tijd voor een nieuwe. Na een aantal ori├źntatierondes en kritische analyses is mijn keuze gemaakt en de bestelling gedaan.

Natrap reclame

Twee dagen. Het pakket met de nieuwe computer is onderweg. Spannend! En diezelfde dag ligt er een reclamefolder van het computermerk op de mat. Tjee, wat een keuze. En allemaal goedkoper dan mijn bestelling! De aanbiedingen spetteren van de folder af. Ik begin heftig te twijfelen over mijn aankoop. En ik kan mijn bestelling niet meer aanpassen. Zucht.

Ik was eerst zo blij met mijn nieuwe computer en scherm. Nu heb ik het gevoel een enorme miskoop gedaan te hebben.

Blije klanten blijven

Zorg dus dat jouw klanten blij zijn en blijven met de aankoop. En als je dan toch een aanbieding wilt doen, doe dat dan rond de tijd dat de oude aan vervanging toe is.
Het is nog leuker om regelmatig jouw klanten te knuffelen. Met een leuke mail, aanbieding of met de simpele vraag of het product of de dienst nog bevalt.

Herkenbaar? Misschien bij andere producten dit meegemaakt? Laat hieronder je comment achter.

Laat een reactie achter